luni, 6 decembrie 2010

Zi Stupida


Recunosc ca uneori sunt de cacat
stiu ca uneori ma fac prea remarcat
Si stiu ca sunt uneori fitzos
da acum deja ati dat-o in ceva serios
si nu ma regasesc prin voi
sunt doar asa plin de noroi
si ma simt chiar murdar
da poate ca am facut ceva barbar
da m-ati facut sa cred ca in zadar
regret desi nu e greu
sincer imi pare rau
da stii cand cineva iti da doua palme
trebuie sa iti faci poza si sa le pui in rame
ca toti stiu sa joace niste dame
de i-ai ajuta tu doamne
sa nu se rupa de mine toate
sa fiu eu asa cum eram
fara chip si fara bani
fara ceva lipit de geam
fara lacrimi varsate in luni
lasate in atat chin
sa  iti bati joc de destin
s-a simti ca esti sus
da sa vezi ca defapt esti dus
ca esti pe jos
ca poate esti jegos
da cineva te vede rege
cineva vrea, sa te renege
ca esti slab si nu poti
sa faci exact cum vor toti
da poate e si randu meu
sa fiu la fel si eu

2 comentarii:

  1. Deci ai la dispozitie pana dupa vacantza de iarna sa apara aici pe blog o poezie vesela :P daca nu ne suparam:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrii versuri pentru ceva hip hop ,zic eu...:-?

    RăspundețiȘtergere