luni, 6 decembrie 2010

Eu, Tu si Noi Doi :X



Si pot sa iti dedic cat in luna si in stele
sa iti zic ca esti una dintre ele
sunt constient ca promisiunile mele
Nu vor sa inteleaga privirile

ce raspandesc sperantele
si raman doar cu amintirile
ce vor intelege visele
Si poate m-am grabit eu
sau poate nu m-ai inteles tu

si vreau eu prea mult
si desi m-a durut
deja tot ce a existat a scazut
desi nu as fi vrut
te plac mai mult ca la inceput
si as vrea sa fii langa mine
sa imi spui "mi-e dor de tine"
sa iti vad chipul dimineatza
sa stiu ca tu imi luminezi fatza
Si esti mereu in mintea mea
ce poate sta si astepta
momentul si clipa
sa nu-i spui papa ........

3 comentarii:

  1. heeeii...deci e bestiala poezia asta...stim noi ce stim...sentimentalul de silviu...las' k e mai bine asa....keep up the good work...

    RăspundețiȘtergere
  2. da...deci ti-am mai zis eu tie ca imi plac toate si ca sunt super dragutze:X:X:x

    RăspundețiȘtergere