luni, 6 decembrie 2010

Regrete pe perete


nu imi pare rau dar regret
ca am facut ceva ce nu e drept
si stiu ca nu e corect
si nu e nimic cert

da nu pot sa stau cu gandu
ca am facut ceva ce incheie randu
si cum sa fac
as vrea sa pot sa tac

              ca dintr-o gluma am inceput
              si am facut tot ce s-a putut
              sa  nu afecteze
              nimic ce poate sa dureze

vreau sa fiu eu tipu
ala care e mereu simplu
si nu vreau sa am probleme
vreau sa scap de stres pentru o vreme


                                         da eu nu pot sa stau pitit
                                         ca asa sunt eu cinstit
                                              singur grea mi-am facut soarta
                                                  si imi pare rau pentru asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu