luni, 6 decembrie 2010

Si nu ai idee


 Si nici nu ai idee prin cate am trecut
Si nici nu ai idee cat am crezut
Si nici nu stii cate am facut
Si chiar nu ma crezi, ca m-a durut

Ca mereu imi dai, aripi sa zbor
Si tot tu ma duci pe pamant, la fel de usor
Am fost odata, de dragoste lovit
Si mi-am zis:"nu  vreau sa fiu iar izbit"
Si chiar te-am iubit, da m-ai parasit
Ai lasat o lacrima pe al meu chip

Poate nu iti pasa si zic din nou lasa
Ca totu-i e mai usor cand ai o plasa
In care sa cazi si nu te mai  doare
Ca poti sa mergi, singur in picioare

Si petru unii sunt doar un vis
Altii zic ca sunt din paradis
Nu mai tu esti singura care, m-a inchis
Da poate nu cred, da poate nu vreau
Departe de tine, eu ca sa stau

Ca timpul nu vrea sa te mai vada
Si las raza de soare ca sa cada
Si nu scriu ca sa fiu trist
Sunt pur si simplu mai realist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu