vineri, 29 iulie 2011

Tu despre Eu




Macar stiu ca eu sigur te-am iubit
Si dintre noi doi, tu m-ai parasit
Si recunosc ca si eu odata am vrut,
Dar tineam la tine si nu am putut..

Tu spuneai mereu ce te deranjeaza...
Eu raman ca o rana ce nu se bandajeaza
Eu tineam din ce in ce mai mult
Tu poate ca nici nu ai stiut,

Tu vorbeai de fericire in balonase de sapun,
Eu merg si ma gandesc la tine si ce sa iti spun
Tu radeai si pareai fericita si poate nu iti pasa
Eu stateam, te priveam si credeam ca e o plasa,

Ca ma duc mereu acolo si ma gandesc la noi
Desi tu nu stiai cat de mult as vrea sa fim doi...
Si ai stat acolo 4 ore dintr-o zi intreaga,
      Eu ma duceam singur asteptand ca cineva sa inteleaga..

Tu ma facei mereu sa zbor, sa fiu visator
Si acum raman pe jos, singur, si calator
Ca tu nu vezi printre vorbele mele
Eu doar vreau sa intelegi ce zic ele..

Poate intro zi ai sa mai fi din noi "iubi"
Si nu ai inteles ca eu nu vroiam "dubi" i
Tu  mereu spuneai ca nu tin la tine
Dar sentimentele mele sunt ascunse in mine...

Eu nu m-am gandit niciodata la despartire
Dar tu ai vrut sa transformi totul in amintire ...
Si stiu si regret si imi pare rau
Si cred ca nu voi mai fi iar al tau ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu